مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 20:552023-11-16اقتصادي

تعلل در پروژه های بین المللی و اقتصادی آستارا پذیرفتنی نیست


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با اشاره به اینکه شهرستان مرزی آستارا برای گیلان بسیار مهم است، گفت: کوتاهی و تعلل در پروژه های بین المللی و اقتصادی آستارا با توجه به جایگاه و اهمیت این شهرستان مرزی پذیرفتنی نیست.

- ایسنا/گیلان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با اشاره به اینکه شهرستان مرزی آستارا برای گیلان بسیار مهم است، گفت: کوتاهی و تعلل در پروژه های بین المللی و اقتصادی آستارا با توجه به جایگاه و اهمیت این شهرستان مرزی پذیرفتنی نیست.

موسی فکور امروز، 25 آبان ماه پس از بازدید میدانی از پروژه های مرزی شهرستان آستارا در جمع مدیران کل استانی و همچنین مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان با بیان اینکه پروژه های فعال موجود در آستارا ملی و فراملی هستند و از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند اظهار کرد: مدیران استانی و شهرستانی نواقص مربوط به طرح های فوق را رفع کنند.

وی خواستار اتمام هر چند سریع تر پروژه های مرزی و ملی آستارا در استان گیلان شد و افزود: اهمیت پروژه های عمرانی نیمه کاره آستارا به جهت جایگاه اقتصادی و بین المللی که به کشور دارند باید جدی گرفته شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با بیان اینکه بزرگراه بین المللی آستارا - آستارا جدا از بحث کمک به روان سازی ترافیک کامیون های صادراتی در آستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلل در پروژه های بین المللی و اقتصادی آستارا پذیرفتنی نیست

تعلل در پروژه های بین المللی و اقتصادی آستارا پذیرفتنی نیست